حضور در نمایشگاه کتاب دین

آئین افتتاح نمایشگاه کتاب دین که ششمین دوره از آن است با حضور رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، استاندار و جمعی از مسئولان فرهنگی و حوزوی قم برگزار شد.

در این نمایشگاه ۱۰۰ ناشر داخلی با ۲۱ هزار عنوان کتاب و ۱۰ ناشر از کشورهای سوریه، لبنان، بحرین و عراق حضور دارند.

زمان برگزاری این نمایشگاه از امروز ۲۶ بهمن ماه تا یکم اسفند به مدت یک هفته است و علاقمندان به کتاب در حوزه دین می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در آن حضور یابند.

۱۰ نشست تخصصی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برپا خواهد شد و ناشران توانمند کشور در این نمایشگاه آخرین محصولات خود را در طی سه سال اخیر عرضه می‌کنند.

۶۰ درصد ناشران نمایشگاه کتاب دین از استان قم هستند و برخی از ناشران حوزه کودک و نوجوان نیز در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

سه میلیارد تومان بن کارت ویژه نمایشگاه کتاب دین توزیع می‌شود و ۲۰ درصد بن کارت‌ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد تأمین می‌شود.

برای عموم شهروندان ۳۰۰ هزار تومان، برای طلاب و دانشجویان مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و همچنین برای اساتید حوزه و دانشگاه میزان ۶۰۰ هزار تومان بن کارت در نظر گرفته شده است.

ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب دین علاوه بر بن کارت‌های نمایشگاه بین ۱۰ تا ۳۰ درصد محصولات خود را با تخفیف ارائه می‌دهند.

شایان ذکر است که مرکز فقهی امام محمد باقر نیز در این نمایشگاه آثار خود را عرضه نموده است و محققین می‌توانند از این غرفه بازدید نمایند. 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی