«صدر نامه» منتشر شد

به گزارش خبرنامه پژوهشی وبسایت مرکز فقهی امام محمد باقر علیه السلام به نقل از شبکه اجتهاد، کتاب «صدر نامه»، احوال و آثار آیت‌الله سید صدرالدین صدر و فرزندش آیت‌الله سید رضا صدر به اهتمام سید باقر خسروشاهی از سوی مؤسسه کتاب‌شناسی شیعه به زیور طبع آراسته شد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، کتاب «صدر نامه»، بیش از ۱۸۰۰ صفحه در دو جلد است که به اهتمام سید باقر خسروشاهی به احوال و آثار آیت‌الله سید صدرالدین صدر و فرزندش آیت‌الله سید رضا صدر می‌پردازد.

صدر نامه، در دو باب و هر باب حاوی دو فصل، مشتمل است بر احوال و آثار عالم نامدار خاندان پرآوازه صدر، مرجع مدیر و مدبر، مرحوم آیت‌الله سید صدرالدین صدر (م ۱۳۷۳ق) و فرزند برومندش صاحب آثار متنوع و فراوان، مرحوم آیت‌الله سید رضا صدر (۱۴۱۵ق).

صدر نامه، با استناد و اتکا به آثار مکتوب و وثائق و اسناد موجود، نقش پررنگ و برجسته آیت‌الله سید صدرالدین صدر در حفظ و بالندگی حوزه علمیه قم بعد از ارتحال آیت‌الله حاج شیخ عبدالکریم حائری (م۱۳۵۵ق) را به خوبی نشان می‌دهد و باب دوم آن، حیات علمی و شخصیت فرزند پرآوازه ایشان، آیت‌الله سید رضا صدر را به‌تفصیل تبیین کرده است.

استیعاب و جمع‌آوری یکجای اسناد و مدارک و بازخوانی آن‌ها با مشقت و زحمت بسیاری از ویژگی مهم «صدر نامه» است که در کنار امتیازات فراوان دیگر، آن را اثری ماندگار، آموزنده و پرمایه کرده است.

یادآوری می‌شود، کتاب «صدر نامه»، احوال و آثار آیت‌الله سید صدرالدین صدر و فرزندش آیت‌الله سید رضا صدر در دو مجلد از سوی انتشارات مؤسسه کتاب‌شناسی شیعه و با قیمت ‫۱۱۰ هزار تومان چاپ و منتشر شده است.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی