تولید بیش از هزار و دویست اثر در پژوهشگاه المصطفی

به گزارش خبرنامه پژوهشی مرکز فقهی امام محمد باقر علیه‌السلام به نقل از حوزه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین علوی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشگاه بین المللی المصطفی گفت: در این نمایشگاه فعالیت و دستاورد یک ساله پژوهشگاه بین المللی المصطفی به نمایش در آمده است.


وی با بیان فعالیت های پژوهشی پژوهشگاه بین المللی المصطفی، ابراز داشت: در سال جدید 72 اثر پژوهشی رونمایی شده که 25 اثر آن از سوی پژوهشکده اسلام غرب به زبان انگلیسی؛ پنج اثر آن از سوی پژوهشکده امور ترجمه به زبان فرانسه و مابقی از سوی مرکز تدوین متون پژوهشکده علوم اسلامی بوده است.

معاون پژوهش پژوهشگاه بین المللی المصطفی، تصریح کرد: پژوهشگاه تا به امروز یک هزار و ۲۰۰ اثر تولید کرده که تعدادی در سطح عمومی و تعدادی از آن داخلی بوده که به دلائل خاص، در اختیار مدیران قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی در ادامه افزود: پژوهشگاه بین المللی المصطفی دارای سه نشریه «پژوهشنامه مطالعات منطقه ای»، «کلام تطبیقی» و «پژوهش نامه علوم انسانی» می باشد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: برگزاری بیش از ۱۰ نشست علمی با حضور اساتید و دانش آموختگان و با موضوعات گوناگون از جمله برنامه های حاشیه ای این نمایشگاه بوده است.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی