فراخوان مقاله «سومین همایش ملی فضای مجازی پاک»

به گزارش خبرنامه پژوهشی مرکز فقهی امام محمد باقر(علیه‌السلام) به نقل از خبرگزاری رسا، اباذر جعفری، مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی در نشست خبری سومین همایش ملی فضای مجازی پاک که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده بهینه از فضای مجازی از برگزاری «سومین دوره همایش فضای مجازی پاک» خبر داد. وی همچنین گفت: تا کنون بیش از 15 مرکز اعلام همکاری با همایش کرده اند و با توجه به این که در بحث فضای مجازی خلأ محتوایی وجود دارد ما دامنه موضوعات این همایش را گسترده در نظر گرفته‌ایم.

 

محورهای قابل توجه پژوهش‌گران علوم استنباط

به گزارش خبرنامه پژوهشی مرکز فقهی امام محمد باقر(علیه‌السلام) از جمله محورهای فراخوان مقاله در این همایش که محققان علوم استنباط و علاقمندان می‌توانند در این زمینه به نگارش مقاله اقدام نمایند موضوع «فضای مجازی پاک، قوانین و سنت های ملی و دینی» است. علاقمندان می‌توانند در موضوعات پیشنهادی زیر مقالات خود را به این همایش ارسال نمایند:

- فقه فضای مجازی

- امر به معروف و نهی از منکر (پایش و نظارت همگانی) در فضای مجازی

- فرهنگ و هویت ایرانی-اسلامی در فضای مجازی

- الزامات حقوقی و قانونی فضای مجازی پاک

- اخلاق فضای مجازی 

 

مهلت ارسال آثار

آنگونه که اباذر جعفری گفته است، آخرین مهلت ارسال مقالات تا پایان آذر ماه می‌باشد. وی افزوده است: علاقه‌مندان می توانند تا این تاریخ چکیده مقاله را ارسال کنند و با توجه به این که این همایش رویکرد علمی را مد نظر دارد از بیست نفر از هیأت های علمی مراکز دانشگاهی و حوزوی برای ارزیابی آثار استفاده کرده است.

 

نحوه ارسال آثار

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ارسال آثار خود می‌توانند به نشانی اینترنتی  www.Famp2017.ir مراجعه نمایند. 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی