تازه‌های نشر: «فلسفۀ فقه اجتماع»

کتاب «فلسفه فقه اجتماع» تالیف استاد عبدالحسین خسروپناه به تحقیق حجت‌الاسلام مجید رجبی روانه بازار نشر شده است و خواننده با مطالعه این اثر به نگاه جامع و نگرش کارآمدی از فقه دست می‌یابد.

به گزارش خبرنگار اجتهاد، فلسفه فقه الاجتماع یکی از فلسفه‌های مضاف است که با نگاه درجه دوم به فقه الاجتماع، کارآمدی فقه در عرصه مسائل اجتماعی را نشان می‌دهد.

به‌تازگی کتاب «فلسفه فقه اجتماع» تالیف حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه (استاد درس خارج، فلسفه فقه الاجتماع) با تحقیق و تدوین حجت‌الاسلام مجید رجبی از سوی انتشارات دانشگاه جامع امام حسین(ع) به زیور طبع آراسته شد.

این نگاشته دربردارنده مباحثی از جمله چیستی فلسفه مضاف و فلسفه فقه، ادوار فقه سیاسی – اجتماعی، چیستی فقه الاجتماع، حقیقت حکم شرعی و فرآیند ثبوتی و اثباتی آن، مبانی فقه الاجتماع، نسبت فقه الاجتماع با علوم دیگر و مکاتب و روش‌های فقه الاجتماع است.

براساس این گزارش، فلسفه فقه الاجتماع، مسیر دستیابی به فقه نظام اجتماعی است و خواننده با مطالعه این اثر به نگاه جامع و نگرش کارآمدی از فقه دست می‌یابد.

گفتنی است، چاپ اول کتاب «فلسفه فقه اجتماع» در ۳۹۴ صفحه به همت پژوهشگاه فقه نظام، توسط انتشارات دانشگاه جامع امام حسین(ع)، به قیمت ۹۳ هزار تومان چاپ و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه و سفارش اثر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۹۱۵۹۸۰ تماس حاصل نمایند و یا از طریق شبکه اجتماعی ایتا با آیدی @f_nezzam ارتباط برقرار نماید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی